Ситуація з ЖК «Ягода»: питання водопостачання вирішене

6 місяців тому Газета Гостомеля 0

ЖК «Ягода» минулого тижня опинився без води. Ситуація була надзвичайною, враховуючи ще й події пов’язані з загальнодержавним карантином. Питання відновлення водопостачання було вирішено в короткі терміни.

Спробуємо розібратись як і чому трапилося така ситуація. Справа в тому, що п’ять років назад при введенні ЖК «Ягода» в експлуатацію, КП «УЖКГ» «Гостомель» не були переданні на баланс об’єкти водопостачання цього житлового комплексу. Жодна технічна документація не передавалася. Існує лише договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком. Даний договір укладений між КП «УЖКГ «Гостомель» (як Управителем) та співвласниками багатоквартирного будинку (в особі Гостомельської селищної ради).

Число таких послуг невелике. Проте, навіть й тут мешканці ЖК допустили значну заборгованість по сплаті за них.

Сталося так, що вийшов з ладу насос (він не перебуває на балансі КП «УЖКГ «Гостомель»). Мешканці багатоквартирного будинку опинилися без води у кранах та з непрацюючою каналізацією. Влада селища оперативно зреагувала на надзвичайну подію. За ініціативою Гостомельського селищного голови Юрія Прилипка селищна рада виділила 54 000 гривень на заміну водяного насоса, 35 000 на послуги очистки каналізації плюс 1100 гривень на очистку спеціальних корзин.

50 000 гривен було обіцяно виділити з боку ПрАТ «Ветропак».

Для того щоби дістатися до насоса було проведено викачку каналізаційного колектора. Об’єм склав 30 машин. Вартість однієї викачки складає 2000 гривень.

Слід зазначити, що комунальники працювали чітко і без затримок. Протягом трьох діб роботи хід процесу постійно контролювали начальник «УЖКГ «Гостомель» Дмитро Биченков та головний інженер Анатолій Гусачов.

На разі ситуація з водопостачанням та водовідведенням у «Ягоді» стабільна. Прикро констатувати, що дехто використав ці події, як засіб для роздмухування конфлікту та намагання довести «яка в селищі погана влада і як погано працюють комунальники». Це та влада, яка виділила бюджетні гроші на закупівлю насоса приватному будинку і КП які продовжує надавати послуги попри борги населення.

Нагадаємо, комунальне підприємство «УЖКГ «Гостомель» здійснює свою роботу згідно своїх статутних документів та законодавства. Фізичні та юридичні особи можуть укладати договори на надання КП певних послуг. Послуги можуть надаватися виключно на підставі договорів. І за послуги має надходити оплата. Вини «УЖКГ «Гостомель» в тому, що сталося з водопостачанням-водовідведенням ЖК «Ягода» немає.

Підприємство виконало усі свої зобов’язання. У найкоротші терміни, попри те, що заміна насосу не входить до договірних зобов’язань КП «УЖКГ «Гостомель», роботи були виконані. Велику роль в цьому зіграла й швидка підтримка з боку селищної влади на чолі з Юрієм Прилипком.