Стало можливим перенесення мобільного номера без зміни оператора зв’язку

4 місяці тому Газета Гостомеля 0

Починаючи з 1 травня абоненти можуть переходити на обслуговування до іншого мобільного оператора, не змінюючи при цьому свого мобільного номеру.

Послуга перенесення свого мобільного номеру вже давно діє закордоном. Хоча в Україні закон, який регулює такі дії, було прийнято ще 2010 року, сама послуга запрацювала тільки цими днями.

Нижче ми подаємо більш детальну інформацію щодо можливості змінювати мобільного оператора.

 

Що треба зробити, щоб змінити оператора і зберегти свій номер?

  1. Переконатися, що номер зареєстровано на вас. Для цього необхідно зателефонувати своєму операторові, або відвідати його офіційний магазин. Співробітники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстровано номер на вас. Якщо номер незареєстрований, то треба пройти процедуру реєстрації у поточного оператора.
  2. Подати заявку на портацію новому оператору. Заявку можна буде подати онлайн або особисто – на сайті оператора або у фірмовому магазині.
  3. Отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесено номер. Як тільки оператор, від якого ви йдете, дасть згоду на перенесення вашого номеру, ви зможете прийти до найближчого фірмового магазину свого нового оператора та отримати там нову SIM-картку, на яку після цього буде автоматично перенесено ваш номер.

 

Чи може оператор відмовити у перенесенні номера?

Є декілька причин, через які поточний оператор або система можуть відмовити абоненту в отриманні послуги:

  1. Номер не зареєстрований.
  2. Номер зареєстрований на іншу особу.
  3. У заяві про перенесення подані неповні або недостовірні дані.
  4. Надання послуг було припинено з причин, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
  5. Після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів.
  6. Абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам мобільного зв’язку.